Termeni Si Conditii Comenzi Online

Magazinul online https://www.atvrom.ro este administrat de firma CMC Moto Class Company SRL, Nr. Reg. Comertului: J23/2266/31.05.2016, Cod unic de inregistrare: RO36145193

Cum comanzi online

Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.” Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.

 

1. Inregistrare comanda

 

Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, metoda de plata dorita si modalitatea de livrare preferata (ridicare personala din showroom sau livrare prin curier).   Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta “Prin trimiterea comenzii accept termenii si conditiile ATVRom” inainte de a trimite comanda.   Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Trimite comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

 

2. Procesare comanda

 

2.1. Dupa expedierea comenzii din "Cosul de cumparaturi", in scurt timp veti fi contactat de unul dintre operatorii nostri care va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare.   In urma cererii de comanda efectuate pe site email-ul trimis este generat automat si nu este confirmarea ca produsele sunt pe stoc. Daca produsele nu sunt pe stoc, vi se va comunica timpul de asteptare estimat. In cazul in care nu acceptati acest timp de asteptare, veti primi banii inapoi, in cazul in care plata a fost facuta online. Dupa confirmarea comenzii, aceasta va fi procesata de catre operatorii nostri in vederea stabilirii detaliilor de livrare. Termenul de livrare este de 3-7 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.

 

2.2. De asemenea, atat pretul cat si specificatiile tehnice nu reprezinta nici un fel de obligatie contractuala si pot fi schimbate fara nici o notificare in prealabil. Fotografiile produselor au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produsul in sine.  In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse/promotii au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul telefonic/e-mail in cel mai scurt timp, despre eroarea aparuta, daca produsul nu s-a livrat inca, sumele achitate urmand a fi rambursate (vezi Modalitati rambusare, mai jos)

 

3. Modalitati plata

 

3.1. Plata online: accesati acest link pentru a vedea toate modalitatile de plata online pe care le puteti folosi pe site-ul nostru: Modalitati plata online

 

3.2. Plata ramburs (la livrarea prin curier). Plata se va face in numerar la curier, in limita a 10000 lei pentru persoane fizice si 5000 lei persoane juridice.

 

3.3. Plata la ridicarea din showroom se poate face prin urmatoarele modalitati: numerar (pana la suma maxima de 10000 lei pentru persoane fizice / 5000 lei persoane juridice), card bancar sau card rate.

 

4. Modalitati livrare

 

Livrarea se va face in decurs de 3-7 zile lucratoare de la confirmarea comenzii de catre reprezentantul ATVRom (vezi paragraful 2.1)

 

4.1. Livrare prin curier (standard):

 

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 lei (va informam ca politica noastra standard de livrare nu se aplica pentru vehicule, remorci si utilaje agricole). Taxa de livrare pentru comenzile cu o valoare mai mica de 500 lei este de 23 lei. Livrarea este posibila doar pe teritoriul Romaniei.

 

4.2. Ridicare din showroom: livrarea in showroom este gratuita. Daca ati ales ridicare din showroom cu plata la ridicare, iar produsele sunt in stoc, veti fi contactat de un reprezentant ATVRom pentru a va ridica comanda. Daca produsele nu sunt pe stoc in showroom- ul pe care l-ati selectat cand ati inregistrat comanda, va vom anunta prin e-mail sau SMS cand acestea vor ajunge in showroom ca sa le ridicati. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in showroom timp de 4 zile (cu tot cu ziua in care primiti notificarea de ridicare). Pentru comenzi platite online (cu cardul online, ordin de plata), va rugam sa aveti actul de identitate la dvs, ca sa va putem inmana produsele. Pentru persoanele juridice, este necesara si o imputernicire din partea firmei.

 

Observatie: Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ati ales sa le platiti ramburs/ numerar.

 

Daca ati ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata, plata in rate – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii. Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie produselor primite! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului; este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat. Sesizarile ulterioare vor fi extrem de greu de solutionat, deoarece fara acest proces verbal, firma de curierat nu va mai putea fi trasa la raspundere.

  

5. Comanda

 

5.1. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii. 

 

5.2. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul (ATVRom) poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului. 

 

5.3. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

5.3.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

5.3.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Vanzator, in cazul platii online;

5.3.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte.

 

6. Dreptul de retragere

 

6.1. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, in termen de 30 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 30 zile calendaristice de la ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a Bunului cumparat; 

 

6.2. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa formularul de retur ce se regaseste la adresa https://www.atvrom.ro/dreptul-la-retragere, apoi il va trimite pe adresa office@atvrom.ro.

 

6.3. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data intrarii in posesie a Bunurilor returnate. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

 

6.3.1. pentru Comenzile achitate cu card bancar: prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

6.3.2. pentru Comenzile achitate cu OP: prin virament bancar;

6.3.3. pentru Comenzile achitate ramburs / cu numerar in showroom: prin restituire numerar in showroom sau prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client;

6.3.4. pentru Comenzile achitate prin credit de consum: anulare/recalculare contract rate.

6.3.5. pentru Comenzile achitate prin Cryptomoneda rambursul se face in Moneda Fiat in contul furnizat de Client. Pentru evitarea oricarui dubiu, se intelege ca Tranzactiile cu Moneda Virtuala sunt ireversibile, iar NETOPIA sau ATVRom nu vor avea nicio obligatie de a restitui catre Client valoarea Tranzactiei procesate in Moneda Virtuala.

 

6.4. Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.

 

6.5. Diminuarea valorii Bunurilor returnate   Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din acelasi motiv, Cumparatorului i se permite sa testeze si sa verifice Bunurile pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a Bunurilor.

 

Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie sa le manipuleze si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul poate proba un articol, dar nu il poate purta. Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Bunurilor. In cazul in care Cumparatorul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat Bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestora, Cumparatorul  este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.  Accesoriile (manuale de utilizare, cabluri etc.) aflate in cutia Bunului precum si ambalajul original al acestuia fac parte integranta din Bun. Ca urmare, Cumparatorul are obligatia atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returneze in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin infoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat in cutie din carton si impreuna cu toate accesoriile acestuia.

 

Bunurile returnate ce prezinta urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs second-hand. Valorea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit. Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului la receptionarea Bunurilor returnate. 

 

6.6. In cazul in care un Bun comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

 

6.7. Bunuri pentru care nu se asigura dreptul de retragere.

6.7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans si care au fost aduse la solicitarea clientului. Pentru produsele comandate cu avans la care clientul renunta din varii motive, vanzatorul poate retine pana la 100% din avansul inaintat de client.

 

7. Confidentialitate 

 

7.1. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea. 

 

7.2. Datele cardului de plata ale Cumparatorului nu vor fi accesibile ATVRom si nici nu vor fi stocate de catre de ATVRom sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor. Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card este NETOPIA S.R.L., avand sediul social in Bd. Pierre de Coubertin Nr. 3-5, Office Building, Etaj. 4, Sector 2, București, 021901, Romania, numar de ordine in Registrul Comertului J40/9170/04.07.2003, cod unic de inregistrare : R15565496.

 

8. Garantii

 

8.1. Toate Bunurile comercializate de catre Vanzator beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

 

8.2. In cazul Bunurilor vandute si livrate de ATVRom, Cumparatorul va primi la livrare pentru fiecare Bun care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie.