Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Z900RS SE '25

Referinta: ZR900NSFNN
Kawasaki Z900RS SE '25
Kawasaki Z900RS SE '25
Kawasaki Z900RS SE '25
Origramul Rabla
Black Friday

Descriere

Legenda anilor 1970, Z1, isi gaseste expresia suprema in motocicleta Kawasaki Z900RS SE. Cu un motor 948 cc, o nota auditiva deosebita, un look in stil clasic si o schema de culoare atractiva, aceasta motocicleta neo-clasica se adreseaza riderilor care nu vor sa faca compromisuri de la performanta.

Pentru personalizarea lui Z900RS SE, constructorul japonez pune la dispozitia riderilor o colectia diversificata de accesorii moto: parbriz fumuriu pentru protectie extra in fata vantului, evacuare Akrapovic din titan, set de manere incalzite si multe altele. 

 

Caracteristici standard:

  • Motor: in 4 timpi, 4 cilindri in linie, 16 valve, DOHC, racire pe lichid
  • Capacitate: 948 cmc
  • Putere: 111 CP
  • emisii CO2: 124 g/km 
  • consum: 5.2 l/100 km 
  • pornire electrica
  • Cutie cu 6 viteze 
  • Frana fata: cu 2 discuri Brembo 300mm semi-flotante, etriere monobloc cu 4 pistoane
  • Frana spate: cu 1 disc 250mm, etrier cu 1 piston
  • Cadru Trellis
  • Suspensii fata: furca inversata 41mm, amortizoare preincarcate si ajustabile
  • Suspensie spate: tip Horizontal back-link cu amortizor pe gaz Öhlins S46, ajustabila 
  • Inaltime sa: 845 mm
  • Garda la sol 140mm 
  • Capacitate rezervor: 17L
  • Greutate 215 kg
  • Culoare Metallic Flat Spark Black / Metallic Matte Carbon Gray.

 

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

 

Istoria Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

Kawasaki a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse. Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa. Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de Kawasaki si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost legendarul Z1 de patru cilindri de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune. Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.
Test RideContact